woensdag 27 februari 2013

Waar ik mijn haartjes mee verzorg

268037_409894999106255_223806804_n_large

Ik ben eigenlijk pas een tijdje geleden begonnen met mijn haar te verzorgen, niet dat ik dat daar voor niet deed, maar met haarmaskers en serems. Ik heb al veel verschilende producten uitgeprobeerd, maar   dit is wat ik op dit moment gebruik. De haar producten gebruik ik voornamelijk om mijn uitgedroogde beschadige punten te herstellen.



Ik heb dit masker eigenlijk vooral gekocht omdat het ook voor geverfd haar is. En aangezien ik een soort ombre hair dinges heb leek dit mij een goed masker. Het masker werkt goed en maakt je haar glad glanzend en super zacht. Het voelt als ik het gebruikt heb net alsof mijn haar een soort super boost heefd gekregen. Ik heb de pot nu voor de 2de keer gekocht en ben er echt tevreden over. Je doet er ook best wel lang mee, met de vorige deed ik een jaar en dan gebruikte ik hem ongeveer 1 á 2 keer in de maand, soms vaker als mn haar zo droog en dof was. Zeker een aanrader.




I LOVE DROOGSHAMPOO serieus, de mensen die dit uitgevonden zijn zo geniaal. Als ik sochtens waker word en mijn haar zit raar en is vettig dan spuit ik dit in mijn haar en vóila! Je haar lijkt een stuk schooner vrisser en het je hebt meer volume.



Haarlak gebruik ik niet vaak, vroeger wel maar nu minder. Dat komt eigenlijk vooral omdat het niet super goed voor je haar is en ik heb het niet echt nodig. Wel is het handig om baby haartjes weg te werken en een knoetje langer in model te houden. Bij haarlak maakt het mij niet zo veel uit van welk merk het is. Als het maar goed blijft zitten. Op dit moment gebruik ik wel de haarlak van Loreal Elnet en dan gewoon de basic spray.


Dove hair therapy is eigenlijk gewoon een anti klit spray. Ik gebruik het bijna nooit maar af en toe heb ik nog wel eens klitten en vind ik het fijn om dit product te gebruiken. Maar het verzorgt je haar ook door de olieën die er in zitten. En tot tegensteling van ander haar producten is het helemaal niet vettig.

Blue Raspberry / / Haar Parfum / / Voor Real Hair, Pruiken, Extensions / Synthetische en Human Hair Spray Fragrance

Mmmmm ik hou van deze geur, en van haar parfum, ik heb dit nog niet zo lang maar ben er echt nu al fan van! Je kan het een beetje vergelijken met (je snap het al) parfum, maar dan voor in je haar. Er zitten ook olieen in, dus de parfum beschadigt je haar niet en hydrateerd het. De Geur is vrij zoet maar dat vind ik juist wel lekker.

Dit zijn eigenlijk alle producten die ik voor mijn haar gebruik. Natuurlijk heb ik er wel veel meer maar dit is wat ik nu ongeveer in haar doe om het te verzorgen, afgezien van shampoo en conditioner. Het meest te vreden ben ik over het haarmasker en de droogshampoo. 

Tumblr_miw85taxyy1qmd1bbo1_500_large

Geen opmerkingen:

Een reactie posten