donderdag 28 februari 2013

Mijn favoriete #1: Programa`s Renee

Photobucket

Mijn faforiete tv series, ik zat er al een tijdje over te denken om deze tag te doen, maar nu had ik er er echt zin in! Ik kijk niet super veel tv overdag, savonds wel. Dan hoef je even nergens aan te denken en kun je je lekker consentreren op je favoriete serie.



Wie is de Mol: Een super leuk programma over een spel waarin 10 bekende nederlanders moeten ontdekken wie van  hun de mol is. Elke week valt er iemand af die het minst weet over de mol. Behalfe de mol die hoefd nooit naar huis. Ik kijk het elke week en vind het spannend en leuk.


Hollands nekst top model: Het is er niet vaak op maar ik hou er van, Het gaat over een afvalrace waarin 10 meisjes model proberen te worden, door opdrachten en fotoshoots leren ze steeds meer en uiteindelijk word de gene die over blijft benoemd tot Hollands nekst top Model!


Expeditie Robinson: Een afvalrace waarin het gaat om kracht en mentalitijd, door middel van opdrachten kun je een vrijstelling winnen voor de volgende ronde en bij de eliminatie gaat de moet de gene die de meeste stemmen tegen heefd het spel verlaten.


Goede tijden slechte tijden: Dit kijk ik al jaren! En hij kon zeker niet ontbreken in mijn lijstje met fovoriete programma`s. Gtst is een soap over mensen in meerdijk. Net als iedereen gelukkig lijkt te zijn, gebeurd er wel weer iets.  

Dit waren mijn Favoriet tv programma`s. Wat zijn jullie favoriete programma`s?

XXX Renee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten