zaterdag 5 januari 2013

Hot Trend: Studs


Je ontkomt er niet meer aan. Een nieuwe modetrend is geboren. Op elk jasje, sneaker of tas vind je ze terug. Het zijn de studs die ons modebeeld overheersen en ze zijn niet meer weg te denken. We zijn er dol op. Draag ze op een hele stoere, opvallende manier of geraffineerd in kleine proporties. Studs maken je outfit een stuk leuker!
studs


Zelf ben ik ook aan de slag gegaan en heb al veel gestud. Onder anderen mijn spijkerbloesje, mobielhoesje, schoenen, bakjes, en zelfs mijn lamp. De kleine stoere knoopjes maken je look net wat specialer en geefd je outfit een speelse draai. Ik ben wat gaan zoeken  op internet en heb deze leuke plaatjes gevonden.
Ze inspiren mij en ik ben helemaal in love! Oeff... 

Deze high heels zijn zo stoer. Het aantal studs is precies goed, niet te veel en niet te wijnig. Ik vind het ze echt mega hot! Alleen lijkt het mij een beetje moeilijk om zelf te maken. Dus als iemand weet waar zulke schoenen te koop zijn? 


Jullie hebben het vast allemaal wel bij de H&M gezien. De super hippe bloesjes met studs op het kraagje. Ook makkelijk zelf te doen.


Ook op lose kraagjes is het leuk. 


Ik vond ook veel plaatjes van studs op Vans of All Stars, Zelf heb ik het ook gedaan, maar dan niet op echte Vans. Ik ben soms nogal een kluns dus ik kocht een paar neppe voor een paar euro.


Dit heb ik ook zelf gedaam. Op internet vind je een hoop leuke patroontjes om te maken met studs.


Ook een leuk idee, studs op een short of korte broek. Dat is wel makkelijker aan te brengen dan op schoenen en een mobielhoesje (phone case). Je drukt de studs in de stof en voud ze aan de andere kant om. Je brengt ze het zelfde aan als op die kraagjes en op andere stof.


Er komen binnekort nog meer artikels over studs en DIY, dus hou de site in de gaten.
XXX LOTSOFLOVE Renee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten