zaterdag 3 november 2012

Nieuwe Essence Colour & Go nagellak: 5 kleuren.


Het zal je waarschijnlijk gelijk zijn opgevallen: de flesjes zijn veranderd. Ze zijn ronder, groter en duurder. Ze stegen qua inhoud van 5 naar 8ML en qua prijs van €1,29 naar €1,69. Niet veel verschil dus.
Photobucket

Ik vond dat er helemaal niets mis was met de oude Essence nagellakjes. Ze waren klein, schattig en hadden de meest leuke en uiteenlopende kleuren. De nieuwe potjes zijn grappiger en ronder en liggen misschien wel iets makkelijker vast te houden. Eerlijk gezegd vond ik eigenlijk geen één kleur nagellak me heel super mooi, toen ik voor het Essence schap stond. Er zijn naar mijn idee veel dezelfde soort kleuren, erg zacht en weinig knal.
Photobucket

Ik kocht 5 kleuren in 104 Sweet As Candy, 106 Free Hugs, 109 Off To Miami, 110 Modern Romance, 125 Absolutely Blue. Ik ging voor roze, met een vleugje blauw. Toen ik de potjes opendraaide viel me gelijk iets op. Een groter kwastje! Een pluspunt, want het nieuwe kwastje lakt makkelijker en minder streperig. 
Lots of Lovee Renee xoxox

Geen opmerkingen:

Een reactie posten