maandag 7 januari 2013

Bruno Banani Dangerous Woman


De eerste schooldag zit er al weer op, en de helft van mijn goede voornemens zijn al weer naar de maan. Ik ben helemaal kapot en heb hoofdpijn. Ik kan nu elk moment in slaap vallen maar jk hou me aan mijn belofte. Dus voila, hier is mijn beloofde artikel! Morgen is sofie aan de beurt. Maar als er geen artikel komt dan neen ik het deze week wel van haar over omdat Ze het druk Heefd mate school. Dus don't worry, er komen nog genoeg artikels!

Bruno Banani doet een AXE’je, maar dan voor vrouwen. Het nieuwste parfum is er één ‘waarmee je mannen wint’. De reclame van een vrouw met een sexy blik omringd door mannen in pak(!), heb ik al een aantal keer gezien. Zou het echt werken? Ik probeerde de geur uit,
Zoals je misschien al opviel, is het flesje scheef. Dat is de stijl van Bruno Banani, En ze doen het goed, want de Bruno Banani geuren zijn erg populair. In Nederland is Bruno nummer 1 best verkochte parfum merk. Ik vind het flesje leuk, het lijkt een beetje op een bamboesteel.
Bruno Banani Dangerous Woman 40ML €27,00
Dangerous Woman is een spannende opwindende parfum. Een verleidelijke geur ‘voor vrouwen die weten dat ze met een beetje stout gedrag onweerstaanbaar worden voor mannen’. Klinkt dat fout of klinkt dat fout? Ah, als de geur maar lekker is!
Topnoten: zwarte bessen Hartnoten: kokosmelk, bloemen Basisnoten: heliotroop, gourmand noten, Vanille Absolute
Op mijn huid ruik ik vooral de kokos heel goed, met een vleugje van bessen (uhm hahaha) Ik houd persoonlijk heel erg van kokos, dus ik ben sowiso in love. Eigenlijk hat ik het niet verwacht ik had meer een donkere geur verwacht.


Bruno Banani Dangerous Woman is een Eau de Toilette (ben ik de enige die aan wc vervrisser denkt?) maar toch vrij sterk en blijft  goed hangen. Ik spuit hem 3 keer per dag op om er lekker naar te ruiken.
Bruno Banani Dangerous Woman EdT 20 ML €18,00 Bruno Banani Dangerous Woman EdT 40 ML €27,00 Bruno Banani Dangerous Woman EdT 60 ML €37,
Ik heb trouwens een plaat op mijn bureau van de IKEA, dus ik vind zelf dat de fotos heel goed gelukt zijn door de belichting, achtergrond en camera x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten