donderdag 28 februari 2013

chilleee.


Ik heb zelf vaak verveel momenten maar dan ga ik altijd dingetjes testen dit zijn mijn tips om van die verveel momenten chill momenten te maken !! :-)

Maskertjes:Kijk op internet naar beautybloggers of kijk in tijdschriften, en zoek leuke maskertjes uit of scrubjes en ga die maken en maak je eigen spa. Mijn favorite maskertje heb ik van www.beautygloss.nl dat maskertje is van magere kwark en tijm het werkt heel goed!!!

Pimp up your room:Je kamer pimpen kan heel gemakkelijk, pak oude tijdschriften en knip alle plaatjes uit die jij leuk vind voor aan je muur en maak van je muur of een deel van je muur een collage met alle plaatjes. Ook leuk is op instagram bij DIY dingetjes te kijken daar staan ook echt toffe dingen op !! Ook nog leuk om te doen is allemaal quotes uitteprinten en hang die op kan ook als een collage.

Haren vlechten:op instagram heb je ook veel plaatjes van mooie vlechten een account daarop is bv : instabraid,,, Met allemaal prachtige vlechten helaas heb ik vrij kort haar (maar ik laat het groeien) maar je kan ook bij iemand uitproberen met het invlechten ,maar als je lang haar hebt is het natuurlijk leuk om bij jezelf zulke mooie vlechten te kunnen maken.

Naaimachinetime:Heb je een naaimachine ? en kan je het een beetje ? of wil je het leren ? dan is het een prima tijdbesteding je kan zoveel maken met een naaimachine van je eigen originele etui tot kussentjes,warmte pittezakjes,kleding het is ook al leuk om je eigen kleding te ontwerpen en misschien kan je dat ooit gaan maken. Wat ik vroeger altijd deed was voor iedereen mobiel hoesjes maken heel simpel maar toch heel leuk en een makkelijke begin oefening voor als je nog lerende bent met de naaimachine!!

En een heerlijk relaxend voeten badje: dan heb je een smoes om lekker voor de tv te zitten met je voeten in een badje en een bruistabletje erin ;-) en daarna heb je mooie schone voetjes.


0ik hoop dat je nu een paar leuke tips heb om te doen en heb je niet het gezeur van dat je de hele dag maar op de bank hangt,,lots of love ,,,sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten