maandag 11 maart 2013

Haar laten groeien.





Hallo,,
Ik laat mijn haar weer groeien ik ga het echt best wel kort maar ik hou zo van knotjes,staartjes en vlechten. Vanaf december ben ik bezig mijn haar te laten groeien sindsdien is 5,5cm gegroeid best wel veel vind ik. Je haar niet te vaak wassen sinds ik sinds 2 week mijn haar los heb met wat knipjes naar achteren is het al een stuk sneller gegroeid. Mijn haar duurt nog wel een 5,5 cm voordat ik het in een staartje kan krijgen zonder knipjes. Maar het word weer zomer in die tijd groeit mijn haar heel snel met de zon erop en ja zo erg is het nou ook weer niet met die knipjes het heeft wel iets. Hebben jullie leuke of handige haargroei tips? liefs,,sofie. (ik wil mijn haar zo lang mogelijk na de zomer vakantie is het waarschijnlijk wel tot mijn schouders) als ik mij tenminste kan beheersen niet naar de kapper te gaan wat voor mij heel moeilijk is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten